Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Daljevec, K. (2018). Izravni marketing (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:982895
Daljevec, Kristina. "Izravni marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:982895
Daljevec, Kristina. "Izravni marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:982895
Daljevec, K. (2018). 'Izravni marketing', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:982895
Daljevec K. Izravni marketing [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:982895
K. Daljevec, "Izravni marketing", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:982895