Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Bahun, A. (2018). Posebnosti neprofitnog marketinga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:124545
Bahun, Andrea. "Posebnosti neprofitnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:124545
Bahun, Andrea. "Posebnosti neprofitnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:124545
Bahun, A. (2018). 'Posebnosti neprofitnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:124545
Bahun A. Posebnosti neprofitnog marketinga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:124545
A. Bahun, "Posebnosti neprofitnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:124545