završni rad
Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu

Ena Vukomanović (2015)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Vukomanović, E. (2015). Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, Ena. "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, Ena. "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović, E. (2015). 'Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

Vukomanović E. Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2015 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057

E. Vukomanović, "Usluge i važnost upravljanja odnosmo s klijentima u kulturi i turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651057