Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Delević, A. (2018). Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726
Delević, Andrea. "Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726
Delević, Andrea. "Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726
Delević, A. (2018). 'Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726
Delević A. Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726
A. Delević, "Marketing kulturnog turizma - Suvremeni pogled", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:351726