Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad
Kontrec, S. (2019). Kognitivne strategije učenja i poučavanja u radu s djecom s posebnim potrebama (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:110158
Kontrec, Sabina. "Kognitivne strategije učenja i poučavanja u radu s djecom s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:110158
Kontrec, Sabina. "Kognitivne strategije učenja i poučavanja u radu s djecom s posebnim potrebama." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:110158
Kontrec, S. (2019). 'Kognitivne strategije učenja i poučavanja u radu s djecom s posebnim potrebama', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:110158
Kontrec S. Kognitivne strategije učenja i poučavanja u radu s djecom s posebnim potrebama [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:110158
S. Kontrec, "Kognitivne strategije učenja i poučavanja u radu s djecom s posebnim potrebama", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:110158