Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Škvorc, P. (2019). Sportski marketing (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426282
Škvorc, Patrik. "Sportski marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426282
Škvorc, Patrik. "Sportski marketing." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426282
Škvorc, P. (2019). 'Sportski marketing', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426282
Škvorc P. Sportski marketing [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426282
P. Škvorc, "Sportski marketing", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:426282