Naslov Upravljanje znanjem 2.0 u poslovanju
Naslov (engleski) Knowledge Management 2.0 in Business
Autor Valentina Otočan
Mentor Vanja Bevanda (mentor)
Član povjerenstva Danijela Rabar (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Vanja Bevanda (član povjerenstva)
Član povjerenstva Goran Matošević (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2019-09-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Poslovna informatika
Sažetak Problematika i cilj istrazivanja rada je upoznati upravljanje znanjem 2.0 koji nije toliko istrazen u Hrvatskoj te koristenje alata upravljanje znanjem 2.0 u poduzećima.
Upravljanje znanjem 2.0 koristi web 2.0 alate i ostale alate kako bi se ucinkovitije i djelotvornije ostvarili ciljevi organizacije te kako bi odrzali kontinuirani napredak.
Upravljanje znanjem 2.0 temelji se na Azijskoj organizaciji za produktivnost.
Alati za upravljanje znanjem mogu se svrstati u alate za društvene medije (blog, forum, društvene mreže, wiki), video alate (pilula znanja, videokonferecnija, webcast, webinar), kolaboracijske alate (audiokonferencija, chat, zajednica prakse, mentalni alati) i u ostale alate (intranet, sustav za upravljanje dokumentima, baza znanja, sustav za upravljanje učenjem).
Poduzeća koja su koristila upravljanje znanjem 2.0 uvidjela su napredak u poslovanju.
Sažetak (engleski) The issue and goal of reasearching this work is to familiarize with knowledge management 2.0. which isn't so much reasearched in Croatia and using tools for knowledge management 2.0. in companies. Knowledge is not data nor information but still it can not be separately observed. Implicit and explicit knowledge are different. Knowledge is not only data set and information that can be stored in database but it also consists of values and feelings. Knowledge management 2.0 uses web 2.0 tools and other tools in order to achieve more effective goals of the organization and inorder to maintain continuous progress. Knowledge management 2.0 is based on Asian organization for productivity so therefore knowledge management has five different processes respectively categories of knowledge. These are identification, creation, storage, division and application of knowledge. For each of that process different tools are used. Some tools cover many different processes of knowledge, some are specialized for only single category.Tools for knowledge management can be classified in tools for social media (blog, forum, social networks, wiki), video tools (knowledge pill, video conference, webcast, webinar), collaboration tools (audio conference, chat, community of practice, mental tools) and in other tools (intranet, document management system, knowledge base, learning management system).Companies that used knowledge management 2.0 recognized progress in business.
Ključne riječi
znanje
upravljanje znanjem 2.0
menadžment upravljanja 2.0
alati
web 2.0
azijska organizacija za produktivnost
Ključne riječi (engleski)
knowledge
knowledge managment 2.0
managment control 2.0
tools
web 2.0
asian organization for productivity
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:958609
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika Smjer: Poslovna informatika Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ.bacc.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-09-22 13:20:44