Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Rac, M. (2019). Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:936288
Rac, Mihaela. "Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:936288
Rac, Mihaela. "Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:936288
Rac, M. (2019). 'Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:936288
Rac M. Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:936288
M. Rac, "Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:936288