Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Bratović, V. (2019). Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad" (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:034764
Bratović, Vitoria. "Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:034764
Bratović, Vitoria. "Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:034764
Bratović, V. (2019). 'Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:034764
Bratović V. Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:034764
V. Bratović, "Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:034764