Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Brkičević, E. (2019). Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:705372
Brkičević, Edisa. "Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:705372
Brkičević, Edisa. "Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:705372
Brkičević, E. (2019). 'Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:705372
Brkičević E. Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:705372
E. Brkičević, "Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:705372