Naslov Kako konzumira medije Generacija Z ?
Naslov (engleski) How does Generation Z use the media?
Autor Kristina Daljevec
Mentor Erik Ružić (mentor)
Mentor Dragan Benazić (sumentor)
Član povjerenstva Ariana Nefat (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Erik Ružić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Dragan Benazić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Danijela Križman Pavlović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2020-09-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Ovim radom na temu "Kako konzumira medije Generacija Z?" obuhvaćen je teorijski aspekt važan za razumijevanje povezanosti modernog društva i medija. Mediji su tijekom 20. i 21. stoljeća doživjeli veliki uzlet i postali glavni posrednik u komunikaciji. Iako ih ne možemo svrstati ni u dobre ni u loše, mediji imaju značajnu ulogu u životima pojedinaca i neophodni su dio svih važnih čovjekovih aktivnosti.
Ključni dio ovog diplomskog rada nastoji objasniti ulogu Multigeneracijskog marketinga, razgraničiti generacije i upoznati generaciju koja tek postaje punopravni član tržišta i zajednice - Generaciju Z.
Generacija Z je još nepoznata u mnogim izučavanjima, ali je generacija pred kojom slijedi više od pola stoljeća utjecaja na ključne društvene prioritete. S obzirom da uloga ove generacije u zajednici raste i da je ova generacija potencijalna ciljna skupina mnogih aktivnosti na tržištu, u sklopu ovog diplomskog rada provedeno je istraživanje.
Istraživanjem je definiran odnos medija i Generacije Z u normalnim svakodnevnim situacijama i odnos u izvanrednoj situaciji kao što je pandemija Covid-19. Istraživanje pokazuje kako će ova generacija uvelike utjecati na promjene u zajednici. Iako su promijene često teško prihvaćene Gail Sheehy (n.d.) je jednom rekao: "Ako se ne mijenjamo, ne rastemo. Ako ne rastemo, ne živimo."
Sažetak (engleski) With this thesis on "How does Generation Z use the media?" it will cover a theoretical aspect important for understanding the connection between modern society and the media. The media experienced a major upswing during the 20th and 21st centuries and became a major intermediary in communication. Although we cannot classify them as good or bad, the media play a significant role in the lives of individuals and are a necessary part of all important human activities.
A key part of this thesis tries to explain the role of multigenerational marketing, distinguish generations and meet the generation that is just becoming a full member of the market and community - Generation Z.
Generation Z is still unknown in many studies, but it's as well a generation preceded by more than half a century of influence on key social priorities. Given that the role of this generation in the community is growing and that this generation is a potential target group of many activities in the market, It is also made a research as a part of this thesis.
The research defined the relationship between the media and Generation Z in normal everyday situations and the relationship in an emergency situation such as the COVID19 pandemic. The research showes how this generation will greatly influence changes in communities. Although, the changes are diffucult to accept, but as Gail Sheehy (n.d.) once said: "If we not change, we don’t grow. If we don’t grow, we don’t live."
Ključne riječi
multigeneracijski marketing
generacija
Generacija Z
pandemija Covid-19
komunikacija
marketinška komunikacija
medij
masovni medij
obrazovanje
Internet
televizija
radio
tisak
digitalno doba
potrošač
ponašanje potrošača
socijalizacijski faktori
Ključne riječi (engleski)
Multigenerational marketing
generation
Generation Z
pandemic Covid-19
communication
marketing communication
media
mass media
education
Internet
television
radio
press
digital age
consumer
consumer behavior
socialization factors
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:941273
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika, Informatički menadžment Smjer: Marketinško upravljanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-10-02 07:47:08