Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Cukarić, K. (2019). Primjena holističkog marketinga u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:669771
Cukarić, Katarina. "Primjena holističkog marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:669771
Cukarić, Katarina. "Primjena holističkog marketinga u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:669771
Cukarić, K. (2019). 'Primjena holističkog marketinga u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:669771
Cukarić K. Primjena holističkog marketinga u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:669771
K. Cukarić, "Primjena holističkog marketinga u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:669771