Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Smilović, A. (2019). Mjerenje uspješnosti mobilnog marketinga (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:715972
Smilović, Alberto. "Mjerenje uspješnosti mobilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:715972
Smilović, Alberto. "Mjerenje uspješnosti mobilnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:715972
Smilović, A. (2019). 'Mjerenje uspješnosti mobilnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:715972
Smilović A. Mjerenje uspješnosti mobilnog marketinga [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:715972
A. Smilović, "Mjerenje uspješnosti mobilnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:715972