završni rad
Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu

Šajnović, Magdalena
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Šajnović, M. (2019). Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839

Šajnović, Magdalena. "Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839

Šajnović, Magdalena. "Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839

Šajnović, M. (2019). 'Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839

Šajnović M. Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 23.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839

M. Šajnović, "Utjecaj promjena u tehnološkom okruženju na marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:651839

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.