završni rad
Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"

Filiplić, Erika
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Citirajte ovaj rad

Filiplić, E. (2019). Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:791346

Filiplić, Erika. "Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:791346

Filiplić, Erika. "Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:791346

Filiplić, E. (2019). 'Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:791346

Filiplić E. Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group" [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 25.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:791346

E. Filiplić, "Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:791346

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.