diplomski rad
Interni marketing turističkih destinacija

Poropat, Sanda
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Poropat, S. (2019). Interni marketing turističkih destinacija (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493534

Poropat, Sanda. "Interni marketing turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493534

Poropat, Sanda. "Interni marketing turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493534

Poropat, S. (2019). 'Interni marketing turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493534

Poropat S. Interni marketing turističkih destinacija [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 07.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493534

S. Poropat, "Interni marketing turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:493534

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.