Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Šverko, B. (2021). Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473
Šverko, Blanka. "Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473
Šverko, Blanka. "Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473
Šverko, B. (2021). 'Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473
Šverko B. Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473
B. Šverko, "Turistička atraktivnot brendiranog hotelijerstva u sustavu ekonomike turizma", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:289473