Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Penko, D. (2021). Analiza marketinških apela (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:166793
Penko, Doris. "Analiza marketinških apela." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:166793
Penko, Doris. "Analiza marketinških apela." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:166793
Penko, D. (2021). 'Analiza marketinških apela', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:166793
Penko D. Analiza marketinških apela [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 26.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:166793
D. Penko, "Analiza marketinških apela", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:166793