Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Šćulac, K. (2021). Marketing događaja (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:197977
Šćulac, Karin. "Marketing događaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:197977
Šćulac, Karin. "Marketing događaja." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:197977
Šćulac, K. (2021). 'Marketing događaja', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:197977
Šćulac K. Marketing događaja [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:197977
K. Šćulac, "Marketing događaja", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:197977