Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Osmanović, N. (2021). Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448
Osmanović, Nensi. "Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448
Osmanović, Nensi. "Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448
Osmanović, N. (2021). 'Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448
Osmanović N. Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448
N. Osmanović, "Važnost kvalitete u pružanju usluga u turizmu: primjer poduzeća Valamar Riviera d.d.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:336448