Naslov Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na ugled DM-drogerie markt d.o.o.
Naslov (engleski) The impact of socially responsible business on the reputation of DM-drogeorie markt d.o.o.
Autor Sandra Keser
Mentor Kristina Afrić Rakitovac (mentor)
Član povjerenstva Lela Tijanić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Kristina Afrić Rakitovac (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ines Kersan-Škabić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Jurja Dobrile u Puli (Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković") Pula
Datum i država obrane 2021-09-07, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Opća ekonomija
Sažetak Društveno odgovorno poslovanje ima velik utjecaj na sve sfere života pojedinca. Pojedinac je i potrošač i zaposlenik. Također, pojedinac može postati i odgovorna osoba na vlasti, poduzetnik ili manager neke organizacije. Pojedinac u svakom trenutku svog života ima određenu ulogu i zadaću te je važno kako odrađuje svoju ulogu. Čini li to za dobrobit svih ili za dobrobit samoga sebe. DOP se nalazi u svim segmentima poslovanja i nije ga moguće izbjeći ako se živi i radi na fer i korektan način.
DOP obuhvaća internu i eksternu dimenziju koje uključuju važne odnose s potrošačima, dobavljačima, zaposlenicima, lokalnom zajednicom i brigu za okoliš. Organizacija koja posluje na društveno odgovoran način ostvaruje i povećava svoju reputaciju. Stvara jači imidž koji osigurava dugoročno održivo poslovanje koje vodi brigu o svim interesnim dionicima. DM-drogerie markt je jedan od primjera organizacije koja primjenjujući koncept društveno odgovornog poslovanja, stvara veliku mrežu potrošača, svakodnevno privlači nove potrošače, čuva i brine o okolišu i lokalnoj zajednici u kojoj djeluje. Pozitivan ugled štiti organizaciju, omogućuje joj da uči i razvija se u skladu s postavljenim standardima i pravilima poslovanja. Potrebno je svakodnevno implementirati nove mehanizme, pratiti promjene i biti u toku s njima kako bi se strategija društveno odgovornog poslovanja uklopila u potpunosti u korporativnu strategiju organizacije.
Činiti dobro, znači brinuti o interesu svih dionika, ono znači htjeti činiti pozitivnu promjenu koja će rezultirati pozitivnim multiplikativnim efektom na sve segmente gospodarstva. Poslovati društveno odgovorno, poštivati etički kodeks, ljudska prava i poticati dobre međuljudske odnose kako između zaposlenika, tako i između poslovnih partnera, dobavljača i svih uključenih, zapravo znači poslovati na pravi način. Pravi način ne podrazumijeva uvijek poštivanje svih mjera, pravila i regulativa, ali znači činiti sve što je u mogućnosti jedne organizacije da napravi promjenu koja će osigurati normalan život sadašnjim i budućim generacijama koje dolaze i na kojima ostaje svijet.
Sažetak (engleski) Corporate social responsibility has a great impact on all spheres of an individual's life. An individual is both a consumer and an employee. Also, an individual can become a responsible person in power, an entrepreneur or a manager of an organization. An individual has a certain role and task in every moment of his life, and it is important how he performs his role. Whether he does it for the good of all or for the good of himself. CSR is found in all business segments and cannot be avoided if one lives and works in a fair and correct way.
CSR encompasses the internal and external dimensions that include important relationships with consumers, suppliers, employees, the local community and caring for the environment. An organization that operates in a socially responsible way achieves and increases it's reputation. It creates a stronger image that ensures long-term sustainable business that takes care of all stakeholders. DM-drogerie markt is one of the examples of an organization that, applying the concept of socially responsible business, creates a large network of consumers, attracts new consumers every day, protects and cares for the environment and the local community in which it operates. A positive reputation protects the organization, allows it to learn and develop in accordance with set standards and business rules. It is necessary to implement new mechanisms on a daily basis, monitor changes and be up to date with them in order for the corporate social responsibility strategy to fit fully into the corporate strategy of the organization.
To do good means to take care of the interest of all stakeholders, it means to want to make a positive change that will result in a positive multiplier effect on all segments of the economy. Doing business socially responsibly, respecting the code of ethics, human rights and fostering good interpersonal relationships both between employees and between business partners, suppliers and everyone involved, actually means doing business the right way. The right way does not always mean respecting all measures, rules and regulations, but it means doing everything possible for an organization to make a change that will ensure a normal life for present and future generations to come and on whom the world remains.
Ključne riječi
koncept društveno odgovornog poslovanja
pozitivan ugled
dimenzije DOP-a
održivi razvoj
Ključne riječi (engleski)
concept of socially responsible business
positive reputation
dimensions of CSR
sustainable development
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:137:652730
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financijski management, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam i razvoj, Poslovna informatika, Informatički menadžment Smjer: Management i poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-09-30 09:57:21