Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Šestan, N. (2021). Marketinške inovacije u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115988
Šestan, Nensi. "Marketinške inovacije u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115988
Šestan, Nensi. "Marketinške inovacije u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115988
Šestan, N. (2021). 'Marketinške inovacije u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115988
Šestan N. Marketinške inovacije u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115988
N. Šestan, "Marketinške inovacije u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:115988