Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Borina, I. (2016). Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:729083
Borina, Iva. "Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:729083
Borina, Iva. "Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:729083
Borina, I. (2016). 'Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:729083
Borina I. Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:729083
I. Borina, "Tehnike istraživanja zadovoljstva kupaca", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:729083