Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Lovrić, I. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić, Iva. "Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić, Iva. "Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić, I. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 03.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
Lovrić I. Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2020 [pristupljeno 03.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394
I. Lovrić, "Utjecaj društvenih mreža na odluke i ponašanje mladih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:853394