Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Mandalinić, A. (2022). Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:701481
Mandalinić, Ana. "Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:701481
Mandalinić, Ana. "Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:701481
Mandalinić, A. (2022). 'Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:701481
Mandalinić A. Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:701481
A. Mandalinić, "Neuro marketing - primjena u istraživanju marketinga", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:701481