Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Glavić, L. (2023). Izgradnja i pozicioniranje marke (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:520671
Glavić, Lucija. "Izgradnja i pozicioniranje marke." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:520671
Glavić, Lucija. "Izgradnja i pozicioniranje marke." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:520671
Glavić, L. (2023). 'Izgradnja i pozicioniranje marke', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:520671
Glavić L. Izgradnja i pozicioniranje marke [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:520671
L. Glavić, "Izgradnja i pozicioniranje marke", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:520671