završni rad
Digitalni marketing u turizmu

Lončarić, Lara
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije

Citirajte ovaj rad

Lončarić, L. (2022). Digitalni marketing u turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993

Lončarić, Lara. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993

Lončarić, Lara. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993

Lončarić, L. (2022). 'Digitalni marketing u turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993

Lončarić L. Digitalni marketing u turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993

L. Lončarić, "Digitalni marketing u turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:311993

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.