Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Butković, A. (2023). Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611
Butković, Andrea. "Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611
Butković, Andrea. "Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611
Butković, A. (2023). 'Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611
Butković A. Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611
A. Butković, "Utjecaj pakiranja proizvoda u marketinškoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:694611