diplomski rad
Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća

Turčić, Željko
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Turčić, Ž. (2023). Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Željko. "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić, Ž. (2023). 'Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 28.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Turčić Ž. Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 28.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Ž. Turčić, "Utjecaj COVID-19 pandemije na marketinške aktivnosti uslužnih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:564658

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.