Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Perkov, D. (2016). Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov, Dino. "Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov, Dino. "Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov, D. (2016). 'Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
Perkov D. Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783
D. Perkov, "Upravljanje odnosima s kupcima putem kluba vjernosti na primjeru poduzeća Billa", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:800783