Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Čuljak, V. (2022). Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak, Vedran. "Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak, Vedran. "Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak, V. (2022). 'Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 15.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
Čuljak V. Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2022 [pristupljeno 15.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000
V. Čuljak, "Franšiza kao strategija ulaska u strano tržište", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:455000