završni rad
Čimbenici uspješnosti proširenja marke

Kos, Mateja
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Kos, M. (2023). Čimbenici uspješnosti proširenja marke (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:433027

Kos, Mateja. "Čimbenici uspješnosti proširenja marke." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:433027

Kos, Mateja. "Čimbenici uspješnosti proširenja marke." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:433027

Kos, M. (2023). 'Čimbenici uspješnosti proširenja marke', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:433027

Kos M. Čimbenici uspješnosti proširenja marke [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2023 [pristupljeno 27.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:433027

M. Kos, "Čimbenici uspješnosti proširenja marke", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:433027

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.