završni rad
Marketinške strategije inženjerskih poduzeća

Mihić, Karla
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Tehnički fakultet u Puli

Citirajte ovaj rad

Mihić, K. (2024). Marketinške strategije inženjerskih poduzeća (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938

Mihić, Karla. "Marketinške strategije inženjerskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938

Mihić, Karla. "Marketinške strategije inženjerskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938

Mihić, K. (2024). 'Marketinške strategije inženjerskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 02.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938

Mihić K. Marketinške strategije inženjerskih poduzeća [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 02.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938

K. Mihić, "Marketinške strategije inženjerskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.