Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Tehnički fakultet u Puli
Citirajte ovaj rad
Mihić, K. (2024). Marketinške strategije inženjerskih poduzeća (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938
Mihić, Karla. "Marketinške strategije inženjerskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938
Mihić, Karla. "Marketinške strategije inženjerskih poduzeća." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938
Mihić, K. (2024). 'Marketinške strategije inženjerskih poduzeća', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938
Mihić K. Marketinške strategije inženjerskih poduzeća [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938
K. Mihić, "Marketinške strategije inženjerskih poduzeća", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:096938