diplomski rad
Primjena proširene stvarnosti u marketingu

Jasmina Jagetić Daraboš (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Jagetić Daraboš, J. (2016). Primjena proširene stvarnosti u marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, Jasmina. "Primjena proširene stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, Jasmina. "Primjena proširene stvarnosti u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš, J. (2016). 'Primjena proširene stvarnosti u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

Jagetić Daraboš J. Primjena proširene stvarnosti u marketingu [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179

J. Jagetić Daraboš, "Primjena proširene stvarnosti u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:233179