Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet informatike u Puli
Citirajte ovaj rad
Perić, L. (2024). Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić, Laura. "Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić, Laura. "Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić, L. (2024). 'Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
Perić L. Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969
L. Perić, "Utjecaj zastupljenosti i načina prikaza LGBTQIA+ likova u računalnim igrama na zadovoljstvo i ponašajne namjere igrača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:335969