Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Juras, L. (2024). Utjecaj influencera u fazi lansiranja novog proizvoda (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:871880
Juras, Lara. "Utjecaj influencera u fazi lansiranja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:871880
Juras, Lara. "Utjecaj influencera u fazi lansiranja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:871880
Juras, L. (2024). 'Utjecaj influencera u fazi lansiranja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:871880
Juras L. Utjecaj influencera u fazi lansiranja novog proizvoda [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:871880
L. Juras, "Utjecaj influencera u fazi lansiranja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:871880