Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Zrinjanin, D. (2024). Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357
Zrinjanin, Dragana. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357
Zrinjanin, Dragana. "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357
Zrinjanin, D. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357
Zrinjanin D. Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357
D. Zrinjanin, "Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:816357