diplomski rad
Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)

Hrg, Lucija
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Hrg, L. (2024). Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M) (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160

Hrg, Lucija. "Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160

Hrg, Lucija. "Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160

Hrg, L. (2024). 'Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160

Hrg L. Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M) [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160

L. Hrg, "Značaj zelenog/održivog marketinga u poslovanju poduzeća Hennes & Mauritz (H&M)", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:277160

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.