diplomski rad
Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina

Balog, Marija
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Balog, M. (2024). Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769

Balog, Marija. "Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769

Balog, Marija. "Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769

Balog, M. (2024). 'Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769

Balog M. Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2024 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769

M. Balog, "Uloga Instagrama u oglašavanju online trgovina", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:432769

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.