@mastersthesis{unipu:8725, author = {{Žudić, Ella}}, title = {{Marketing Ella beauty salona za uljepšavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:8203, author = {{Biškup, Krešimir}}, title = {{Marketing događaja s osvrtom na organizaciju FIM CROATIAN SPEEDWAY GRAND PRIX}}, } @mastersthesis{unipu:8362, author = {{Maljić, Kristina}}, title = {{Primjena etike u marketinškim aktivnostima poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:6140, author = {{Vranaričić, Antonio}}, title = {{Percepcije i ponašanje studenata u svezi zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:6123, author = {{Labaš, Silva Kristina}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija za zaštitu ugroženih vrsta}}, } @mastersthesis{unipu:5873, author = {{Penko, Doris}}, title = {{Analiza marketinških apela}}, } @mastersthesis{unipu:5711, author = {{Cinkopan, Loren}}, title = {{Primjena održivosti u poslovanju poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:5938, author = {{Šetić, Borna}}, title = {{plasman maslinovog ulja na svjetsko tržište}}, } @mastersthesis{unipu:5046, author = {{Starić, Tedi}}, title = {{Analiza pakiranja maslinovog ulja "Ol Istria"}}, } @mastersthesis{unipu:6542, author = {{Goršćak, Luka}}, title = {{Analiza radija kao medija}}, } @mastersthesis{unipu:5499, author = {{Jakša, Karla}}, title = {{Istraživanje konkurencije u poduzeću BIPA}}, } @mastersthesis{unipu:6539, author = {{Čavec, Eleonora}}, title = {{Marketing kontroverznih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5008, author = {{Filipović, Martina}}, title = {{Marketing plan za mala poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:6564, author = {{Mutapčić, Irena}}, title = {{Neverbalna komunikacija među potrošačima}}, } @mastersthesis{unipu:6549, author = {{Cvitić, Anita}}, title = {{Uloga brendiranja u razvoju novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:6541, author = {{Mišić, Vedran}}, title = {{Upravljanje cijenama u nautičkom turizmu na primjeru marine Vrsar}}, } @mastersthesis{unipu:6622, author = {{Filipović, Matija}}, title = {{Istraživanje utjecaja psiholoških cijena na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5061, author = {{Daljevec, Kristina}}, title = {{Kako konzumira medije Generacija Z ?}}, } @mastersthesis{unipu:6527, author = {{Šimunić, Helena}}, title = {{Marketing neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{unipu:6546, author = {{Lorencin, Tina}}, title = {{Obilježja primjene održivog marketinga u velikim poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:5025, author = {{Čuljak, Vedran}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama na primjeru TikToka}}, } @mastersthesis{unipu:6599, author = {{Žužul, Matija}}, title = {{Planiranje marketinga u poduzeću Podravka}}, } @mastersthesis{unipu:6552, author = {{Rude, Katia}}, title = {{Posebnosti primjene marketinga usluga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:6502, author = {{Milašinović, Bojana}}, title = {{Analiza funkcija pakiranja na primjeru linije proizvoda Cedevita}}, } @mastersthesis{unipu:6438, author = {{Starčić, Gordana}}, title = {{Istraživanje kvalitete hotelskih usluga na području grada Rovinja}}, } @mastersthesis{unipu:6437, author = {{Damijanić, Melisa}}, title = {{Istraživanje marketinga u poduzeću "Kraš"}}, } @mastersthesis{unipu:6499, author = {{Jakša, Morena}}, title = {{Primjena društvenih mreža u istraživanju ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:6576, author = {{Škorić, Gabrijel}}, title = {{Strategije upravljanja cijenama u Blitz Cinestar kinima}}, } @mastersthesis{unipu:5157, author = {{Višnjić, Tena}}, title = {{Utjecaj influencera na odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{unipu:6483, author = {{Smonkar, Despina}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:5056, author = {{Flego, Fabio}}, title = {{Istraživanje imidža grada Pule}}, } @mastersthesis{unipu:6476, author = {{Muža, Maja}}, title = {{Izgradnja i pozicioniranje marke}}, } @mastersthesis{unipu:5321, author = {{Krneta, Bruno}}, title = {{Outsourcing kao poslovni model}}, } @mastersthesis{unipu:6446, author = {{Smrekar, Andi}}, title = {{Percepcija usluge "Gradski bazen Pula"}}, } @mastersthesis{unipu:6501, author = {{Peruško, Mirjana}}, title = {{Područje djelovanja i postignuti rezultati samostalnog sindikata energetike, kemije i nemetala Hrvatske u poduzeću Plinara d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:6491, author = {{Peter, Lorena}}, title = {{Značaj utjecajnih osoba pri donošenju odluka o kupnji kod generacije Y}}, } @mastersthesis{unipu:4854, author = {{Biondić, Klara}}, title = {{Interni odnosi s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:6577, author = {{Levicki, Ines}}, title = {{Neprofitni marketing nasuprot neetične prakse poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:4852, author = {{Jovanović, Roman}}, title = {{Novi mediji i prodaja}}, } @mastersthesis{unipu:4954, author = {{Francetić, Dora}}, title = {{Organizacijska kupnja}}, } @mastersthesis{unipu:6632, author = {{Ćićak, Arian}}, title = {{Inovacije u cijenama}}, } @mastersthesis{unipu:4753, author = {{Plantak, Vedran}}, title = {{Istraživanje učinaka marketinškog komuniciranja}}, } @mastersthesis{unipu:4747, author = {{Krajcer, Lucija}}, title = {{Marketing usmenom predajom}}, } @mastersthesis{unipu:4891, author = {{Čudić, Vanja}}, title = {{Metoda promatranja u istraživanju ponašanja kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:4751, author = {{Opačić, Ana}}, title = {{Međunarodni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6411, author = {{Hlišć, Karlo}}, title = {{Promocija na primjeru Hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:4749, author = {{Blažeković, Kristina}}, title = {{Sadržajni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:6410, author = {{Porubić, Dora}}, title = {{Video marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:4660, author = {{Terlević, Barbara}}, title = {{Uloga novih medija u edukaciji prodavača}}, } @mastersthesis{unipu:5130, author = {{Grabovac, Ivana}}, title = {{Digitalno nomadstvo}}, } @mastersthesis{unipu:4288, author = {{Salkić, Silvia}}, title = {{Značaj volontiranja u neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{unipu:4730, author = {{Banko, Ivan}}, title = {{Prisutnost neprofitnih organizacija na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:4252, author = {{Tomišić, Rebeka}}, title = {{Obilježja i prihvaćenost održivog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:5388, author = {{Pliško, Matea}}, title = {{Društveni marketing na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:5387, author = {{Zović, Petra}}, title = {{Kvaliteta usluge u uslužnom poduzeću}}, } @mastersthesis{unipu:5389, author = {{Pavletić, Paola}}, title = {{Digitalna transformacija elemenata marketinškog spleta kod poduzeća NP Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:5386, author = {{Hadrović, Petra}}, title = {{Predatorsko određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:4001, author = {{Martić, Bruno}}, title = {{Razvoj ruta Zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:5292, author = {{Filiplić, Erika}}, title = {{Marketinško prodajni napori u turizmu na primjeru poduzeća "Arena Hospitality group"}}, } @mastersthesis{unipu:3960, author = {{Filipović, Feđa}}, title = {{Zaključivanje prodaje na primjeru prodaje vozila}}, } @mastersthesis{unipu:5272, author = {{Pribanić, Claudia}}, title = {{Analiza konkurencije u prehrambenoj djelatnosti u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:3678, author = {{Vranaričić, Antonio}}, title = {{Društveno odgovoran marketing prema okolišu}}, } @mastersthesis{unipu:3743, author = {{Ajhner, Enna}}, title = {{Korištenje glazbe u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:5289, author = {{Bilić, Ida}}, title = {{Prilagođavanje marketinškog spleta proizvoda odabranom segmentu}}, } @mastersthesis{unipu:5318, author = {{Šikljan, Ivana}}, title = {{Utjecaj poznatih osoba na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:5239, author = {{Harmadi, Leo}}, title = {{Analiza konkurencije u industriji proizvodnje piva}}, } @mastersthesis{unipu:5283, author = {{Iličić, Vanesa}}, title = {{Edukacija, motiviranje i nagrađivanje zaposlenika javnih službi}}, } @mastersthesis{unipu:3730, author = {{Ivanović, Romana}}, title = {{Etika upravljanja u tekstilnoj industriji}}, } @mastersthesis{unipu:5399, author = {{Sajfert, Karlo}}, title = {{Integracija strategija marketinga i marketinškog splata u Kutjevu d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:3861, author = {{Kolenko, Jelena}}, title = {{Komunikacije i komunikacijski proces u javnom nastupu}}, } @mastersthesis{unipu:4031, author = {{Panić, Magdalena}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti s naglaskom na odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:5392, author = {{Von Sacher-Mayer, Josip}}, title = {{Nabava i plasman na primjeru poduzeća "Dukat d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:3677, author = {{Živković, Ana}}, title = {{Odnosi s javnošću u poduzeću Bayer}}, } @mastersthesis{unipu:5227, author = {{Opšivač, Matija}}, title = {{Plasiranje novog proizvoda na tržište}}, } @mastersthesis{unipu:3750, author = {{Antić-Milovanović, Dean}}, title = {{Pojam i značaj trgovačkih marki}}, } @mastersthesis{unipu:5311, author = {{Uvalić, Josipa}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje}}, } @mastersthesis{unipu:3964, author = {{Džepina, Suzana}}, title = {{Predatorsko određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:3782, author = {{Kurtović, Ernad}}, title = {{Radno mjesto budućnosti}}, } @mastersthesis{unipu:3637, author = {{Turković, Toni}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:5397, author = {{Vitasović, Antonela}}, title = {{Tajni sporazumi u djelatnosti naftne industrije}}, } @mastersthesis{unipu:3633, author = {{Kolarić, Dominik}}, title = {{Uloga sponzorstva u sportu}}, } @mastersthesis{unipu:5233, author = {{Uran, Ivana}}, title = {{Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda u poduzeću Kamen Pazin}}, } @mastersthesis{unipu:4019, author = {{Brkičević, Edisa}}, title = {{Utjecaj prodajnih akcija na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:3772, author = {{Sinković, Silvija}}, title = {{Zadovoljstvo i nezadovoljstvo uslugama}}, } @mastersthesis{unipu:3522, author = {{Šijaković, Laura}}, title = {{Apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:3758, author = {{Pokrajac, David}}, title = {{Društveni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:3840, author = {{Bratović, Vitoria}}, title = {{Izgradnja marke na primjeru poduzeća "Aminess Laguna Novigrad"}}, } @mastersthesis{unipu:5211, author = {{Andreani, Moira}}, title = {{Marketing u Gradskoj knjižnici Pula}}, } @mastersthesis{unipu:5243, author = {{Maričević, Mislav}}, title = {{Primjena etičkog kodeksa u kontekstu marketinga u HNK Hajduk Split}}, } @mastersthesis{unipu:5274, author = {{Trupina, Dario}}, title = {{Primjena etičkog kodeksa u poduzećima}}, } @mastersthesis{unipu:3580, author = {{Veselica, Enco}}, title = {{Upravljanje kvalitetom usluga s osvrtom na društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj Elektroprivredi d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:3660, author = {{Stanić, Antonija}}, title = {{Analiza proizvodnog asortimana poduzeća "Delikatese Tina"}}, } @mastersthesis{unipu:4241, author = {{Rašić, Nina}}, title = {{Istraživanje navika korištenja društvenih mreža "Facebook" i "Instagram"}}, } @mastersthesis{unipu:3549, author = {{Srednoselec, Tomislav}}, title = {{Izgradnja marke poslodavca}}, } @mastersthesis{unipu:3587, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Navike korištenja servisa za dijeljenje videozapisa - YouTube}}, } @mastersthesis{unipu:5263, author = {{Mazić, Gregor}}, title = {{Proces osobne prodaje na primjeru poduzeća Z.O Vina Cattunan}}, } @mastersthesis{unipu:3729, author = {{Rančić, Raffaella}}, title = {{Specifičnosti društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{unipu:3495, author = {{Škvorc, Patrik}}, title = {{Sportski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:5220, author = {{Puljić, Luka}}, title = {{Važnost zadovoljstva i lojalnosti korisnika}}, } @mastersthesis{unipu:5275, author = {{Hekić, Petra}}, title = {{Doprinos dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja ljudskom kapitalu}}, } @mastersthesis{unipu:5394, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Fizičko okruženje kao aspekt oblikovanja hotelske usluge}}, } @mastersthesis{unipu:5191, author = {{Brumnjak, Daniela}}, title = {{Obilježja kvalitete usluge i zadovoljstvo korisnika u poduzeću Dm-drogerie markt d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:3291, author = {{Mohenski, Andrea}}, title = {{Prihvaćenost zelenih proizvoda od strane potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:3773, author = {{Rac, Mihaela}}, title = {{Proces korištenja usluga u kontekstu integriranog marketinškog spleta}}, } @mastersthesis{unipu:5196, author = {{Kitin, Marija}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda pojedinačnom kupcu}}, } @mastersthesis{unipu:3267, author = {{Radić, Ivana}}, title = {{Istraživanje postojećeg stanja organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:5187, author = {{Cukarić, Katarina}}, title = {{Primjena holističkog marketinga u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:3204, author = {{Buršić, Samanta}}, title = {{Pojam i značaj elektroničkih usluga}}, } @mastersthesis{unipu:3212, author = {{Kovačević, Nataša}}, title = {{Važnost istraživanja zadovoljstva korisnika usluga na primjeru Zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:3078, author = {{Stipanović, Martina}}, title = {{Gerilski marketing}}, } @mastersthesis{unipu:3059, author = {{Dikonić, Andrea}}, title = {{Interni marketing i usluživanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:3202, author = {{Sršen, Noa}}, title = {{Specifičnosti ponašanja kupaca e-trgovine}}, } @mastersthesis{unipu:3030, author = {{Đuranec, Samanta}}, title = {{Upravljanje razvojem proizvoda na primjeru OPG Trupković}}, } @mastersthesis{unipu:3185, author = {{Celija, Romina}}, title = {{Marketing istraskog maslinovog ulja na turističkom tržištu}}, } @mastersthesis{unipu:2992, author = {{Pavković, Marina}}, title = {{Marketinška okolina poduzeća "Valamar riviera d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:3018, author = {{Bičić, Elena}}, title = {{Ponašanje turista i izbor turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:2980, author = {{Sanković, Ivan}}, title = {{Horizontalni sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:2979, author = {{Sanković, Ivan}}, title = {{Horizontalni sporazumi}}, } @mastersthesis{unipu:3220, author = {{Zirdum, Igor}}, title = {{Specifičnosti ponašanja krajnjih kupaca i organizacijskih kupaca na primjeru poduzeća "Hertz"}}, } @mastersthesis{unipu:3207, author = {{Bulešić, Kristina}}, title = {{Utjecaj oglašavanja na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:2899, author = {{Beck, Ursula}}, title = {{Uslužni ambijent}}, } @mastersthesis{unipu:3229, author = {{Agičić, Loreana}}, title = {{Uloga i važnost pripovjedanja u marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:3264, author = {{Ciceran, Martina}}, title = {{Pojam i značaj odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{unipu:3252, author = {{Jakša, Karla}}, title = {{Društvena odgovornost u poduzeću DM - Drogerie Markt}}, } @mastersthesis{unipu:2645, author = {{Levicki, Ines}}, title = {{Etička pitanja prakse prema ciljnim skupinama}}, } @mastersthesis{unipu:3266, author = {{Filipović, Matija}}, title = {{Etička pitanja u politici cijena}}, } @mastersthesis{unipu:3167, author = {{Maslać, Valentina}}, title = {{Globalni marketing u poduzeću Inditex}}, } @mastersthesis{unipu:2696, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Marketing neprofitne organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:2913, author = {{Banko, Ivan}}, title = {{Marketing nezdrave hrane}}, } @mastersthesis{unipu:2620, author = {{Hudak, Petra}}, title = {{Marketinški informacijski sustav u poduzeću Oprema d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:2661, author = {{Salčin, Petra}}, title = {{Oblici komuniciranja u održivom marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2622, author = {{Rude, Katia}}, title = {{Održivi razvoj kao osnova održivog marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:3217, author = {{Grabovac, Ivana}}, title = {{Percepcija kupaca o privatnim markama}}, } @mastersthesis{unipu:3203, author = {{Sigurnjak, Anamaria}}, title = {{Ponašanje korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:2707, author = {{Bahun, Andrea}}, title = {{Posebnosti neprofitnog marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:3003, author = {{Stošić, Iva}}, title = {{Povezanost segmentacije tržišta i ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:3186, author = {{Cipov, Dajana}}, title = {{Stvaranje odnosa s kupcima u hotelu "Park Plaza Histria Pula"}}, } @mastersthesis{unipu:3170, author = {{Pažin, Mateja}}, title = {{Upravljanje komunikacijama u poduzeću u Hrvatskoj pošti}}, } @mastersthesis{unipu:2783, author = {{Špada, Daniela}}, title = {{Analiza google adwords oglašavanja}}, } @mastersthesis{unipu:3240, author = {{Rede, Valeria}}, title = {{Istraživanje tržišta radi uvođenja novog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:3336, author = {{Kurtalić, Irma}}, title = {{Kako pripadnici generacije Z koriste društvene mreže}}, } @mastersthesis{unipu:2857, author = {{Peruško, Zoran}}, title = {{Marketing zdrave hrane}}, } @mastersthesis{unipu:2718, author = {{Čuturilo, Snježana}}, title = {{Oglašavanje na Instagramu}}, } @mastersthesis{unipu:2786, author = {{Lovrić, Iva}}, title = {{Oglašavanje na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:2656, author = {{Grbić, Neda}}, title = {{Prilagođavanje elemenata marketinškog spleta temeljem podataka prikupljenih sustavom upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:3214, author = {{Alaber, Ana}}, title = {{Primjena marketinga u suvremenom sportu}}, } @mastersthesis{unipu:2867, author = {{Tomljenović, Andrea}}, title = {{Analiza oglašavanja na mrežnom portalu Tportal.hr}}, } @mastersthesis{unipu:2819, author = {{Salkić, Silvia}}, title = {{Etička pitanja poslovanja poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2865, author = {{Miličević, Matea}}, title = {{Korištenje apela na strah u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:2795, author = {{Radenković, Viktor}}, title = {{Komunikacijske aktivnosti poduzeća na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:2801, author = {{Šerfez, Martina}}, title = {{Benchmarking u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:2757, author = {{Kalčić, Tea}}, title = {{Uloga i važnost fotografije u digitalnom marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2806, author = {{Penezić, Tea}}, title = {{Korištenje alata "Facebook Insights" za analizu Facebook stranice Medvid produkcije}}, } @mastersthesis{unipu:2379, author = {{Damijanić, Melisa}}, title = {{Upravljanje markom u poduzeću "Beiersdorf"}}, } @mastersthesis{unipu:2419, author = {{Ramljak, Ivona}}, title = {{Marketing u nogometu}}, } @mastersthesis{unipu:2311, author = {{Starčić, Gordana}}, title = {{Marketinški plan Nacionalnog parka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:2299, author = {{Babić, Anita}}, title = {{Specifičnosti kupovnog ponašanja segmenata Milenijalci}}, } @mastersthesis{unipu:2174, author = {{Verić, Sanja}}, title = {{Korištenje marketinga sadržaja za podizanje svijesti o tržišnoj marki}}, } @mastersthesis{unipu:2094, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Upravljanje komunikacijom s korisnicima na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:1907, author = {{Blažević, Edita}}, title = {{Razvoj i upravljanje linijama proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1929, author = {{Tomašić, Klaudio}}, title = {{Komunikacija neprofitnih organizacija na primjeru udruge mladih "AIESEC"}}, } @mastersthesis{unipu:2015, author = {{Sačer, Ana - Maria}}, title = {{Marketinški splet u poduzeću HEP d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:2234, author = {{Vučetić, Daniel}}, title = {{Osobna prodaja i pregovaranje}}, } @mastersthesis{unipu:1958, author = {{Brgić, Samantha}}, title = {{Ostvarivanje zadovoljstva i lojalnosti potrošača na primjeru poduzeća DM-drogerie markt}}, } @mastersthesis{unipu:1976, author = {{Jaman, Luka}}, title = {{Uloga marketinga i organizacijska struktura u turističkom poduzeću "Valamar Riviera"}}, } @mastersthesis{unipu:2011, author = {{Prančević, Mirna}}, title = {{Uloga marketinga u strategiji poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2053, author = {{Gortan, Nina}}, title = {{Aktivnosti upravljanja odnosima s korisnicima usluga usmjerene na stvaranje lojalnosti korisnika}}, } @mastersthesis{unipu:1939, author = {{Srednoselec, Tomislav}}, title = {{Analiza korporativnih komunikacija poduzeća Podravka}}, } @mastersthesis{unipu:1919, author = {{Kolarić, Dominik}}, title = {{Analiza korporativnog identiteta poduzeća NEXE}}, } @mastersthesis{unipu:2224, author = {{Štimac, Vedran}}, title = {{Komparativna analiza digitalnog marketinga poduzeća Coca-Cola za tržišta Rusije i Sjedinjenih Američkih Država}}, } @mastersthesis{unipu:1989, author = {{Martić, Bruno}}, title = {{Marketing događaja na primjeru poduzeća Conventus Credo d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:2001, author = {{Peharec, Anita}}, title = {{Od ideje do proizvoda na primjeru individualnih ortokinetičkih uložaka Poliklinike Peharec}}, } @mastersthesis{unipu:2086, author = {{Vareško, Ivona}}, title = {{Osobine i utjecaj utjecatelja mišljenja - influencera prilikom odabira turističke destinacije}}, } @mastersthesis{unipu:1972, author = {{Đuzel, Ivona}}, title = {{Prilagođavanje proizvoda odabranom segmentu}}, } @mastersthesis{unipu:2065, author = {{Košara, Ana}}, title = {{Pripadnici "Generacije Y" i njihovo korištenje moderne tehnologije u E-marketingu}}, } @mastersthesis{unipu:2068, author = {{Kovač, Valentina}}, title = {{Specifičnosti oglašavanja na mobilnim uređajima}}, } @mastersthesis{unipu:2013, author = {{Rac, Mihaela}}, title = {{Impulzivna kupovina}}, } @mastersthesis{unipu:2037, author = {{Vukušić, Natalija}}, title = {{Marketing i inovacije}}, } @mastersthesis{unipu:2204, author = {{Posavec, Iva}}, title = {{Međunarodni investicijski ciklus na primjeru uvale Blaz}}, } @mastersthesis{unipu:1709, author = {{Kurtović, Ernad}}, title = {{Određivanje cijena novih proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:2005, author = {{Pliško, Matea}}, title = {{Ponašanje organizacijskog kupca na primjeru dječjeg vrtića "Zvjezdice"}}, } @mastersthesis{unipu:2049, author = {{Brumnjak, Daniela}}, title = {{Ponašanje potrošača i zadovoljstvo korisnika kvalitetom proizvoda i usluga sa primjerom hotela "Sol Umag"}}, } @mastersthesis{unipu:2019, author = {{Stipetić, Lea}}, title = {{Promotivno određivanje cijena}}, } @mastersthesis{unipu:1995, author = {{Nahtigal, Fani}}, title = {{Situacijski čimbenici i ponašanje kupaca}}, } @mastersthesis{unipu:1711, author = {{Klašnja, Žana}}, title = {{Situacijski čimbenici u trgovini Super Konzum}}, } @mastersthesis{unipu:1732, author = {{Rančić, Raffaella}}, title = {{Utjecaj obitelji na ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:1698, author = {{Cukon, Nikol}}, title = {{Metode istraživanja ponašanja potrošača s osvrtom na metodu promatranja}}, } @mastersthesis{unipu:2007, author = {{Pokrajac, David}}, title = {{Povezanost segmentacije i ponašanja potrošača}}, } @mastersthesis{unipu:2403, author = {{Stamenković, Elizabeta}}, title = {{Uvođenje sustava upravljanja odnosima s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:1715, author = {{Cvjetković, Anita}}, title = {{Razvoj novog proizvoda na primjeru poduzeća "Kuća magične trave"}}, } @mastersthesis{unipu:1719, author = {{Biuk, Matko}}, title = {{Značaj održivog marketinga s obzirom na promjene u okruženju}}, } @mastersthesis{unipu:1692, author = {{Kutnjak, Renata}}, title = {{Pozicioniranje proizvoda na policama}}, } @mastersthesis{unipu:1642, author = {{Ferić, Iva}}, title = {{Upravljanje inovacijama i razvojem proizvoda na primjeru poduzeća "Žito" d.o.o. Osijek}}, } @mastersthesis{unipu:2190, author = {{Kenđel, Natali}}, title = {{Digitalna marketinška komunikacija Nacionalnog praka Brijuni}}, } @mastersthesis{unipu:2239, author = {{Tunuković, Marijana}}, title = {{Razvoj i značaj e-poslovanja zračne luke Pula}}, } @mastersthesis{unipu:2043, author = {{Gorinjac, Arijana}}, title = {{Analiza internet trgovine poduzeća Biovega d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1626, author = {{Pučić, Nina}}, title = {{Elementi procesa isporuke vrijednosti kod poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1610, author = {{Škorić, Deana}}, title = {{Obilježja distribucije s aspekta poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:1634, author = {{Jakša, Morena}}, title = {{Reklamacije potrošača na primjeru poduzeća "Plinara" d.o.o. Pula}}, } @mastersthesis{unipu:1956, author = {{Bulian, Luka}}, title = {{Uloga zadovoljstva korisnika u donošenju marketinških odluka na primjeru istraživanja zadovoljstva studenata}}, } @mastersthesis{unipu:1646, author = {{Cvetković, Andreja}}, title = {{Odabir promocijskih aktivnosti s ciljem pozicioniranja poduzeća na primjeru}}, } @mastersthesis{unipu:1606, author = {{Valetić, Petra}}, title = {{Primjena koncepta CRM-a na komunikacijske aktivnosti poduzeća}}, } @mastersthesis{unipu:2041, author = {{Vekić, Naida}}, title = {{Analiza sustava upravljanja s korisnicima u "Sport studiju Tadić"}}, } @mastersthesis{unipu:2180, author = {{Goleš Peruško, Irena}}, title = {{Od inovacije do gotovog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:1549, author = {{Rajko, Danijel}}, title = {{Planiranje marketinga u poduzeću "Grupa Uljanik"}}, } @mastersthesis{unipu:1467, author = {{Koljanin, Ante}}, title = {{Mediji u oglašavanju na primjeru Erste & Steiermarkische Bank d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1273, author = {{Grubišić, Amanda}}, title = {{Konzumerizam}}, } @mastersthesis{unipu:2210, author = {{Sejdić, Senada}}, title = {{Marketing usluga u profitnim institucijama s primjerom Croatia osiguranja}}, } @mastersthesis{unipu:1269, author = {{Banko, Isabella}}, title = {{Marketinški informacijski sustav u Adris Grupi d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1176, author = {{Ibrulj, Sara}}, title = {{CRM sustav poduzeća Rudan d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1241, author = {{Janković, Ljiljana}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kroz sport na internetu}}, } @mastersthesis{unipu:1251, author = {{Živolić, Joelle}}, title = {{Analiza CRM aktivnosti u tvornici Duhana Rovinj}}, } @mastersthesis{unipu:1170, author = {{Kolenko, Jelena}}, title = {{Apeli oglašavanja prema obitelji}}, } @mastersthesis{unipu:1253, author = {{Gregorović, Lara}}, title = {{Interni marketing u poduzeću Plava Laguna d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1078, author = {{Biondić, Maja}}, title = {{Seksualni apeli u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:1267, author = {{Beck, Ursula}}, title = {{Strateški marketing kompanije Coca-cole HBC Hrvatska}}, } @mastersthesis{unipu:1157, author = {{Vlačić Gojčeta, Tihana}}, title = {{Upravljanje odnosima s korisnicima na tržištu poslovne potrošnje}}, } @mastersthesis{unipu:1123, author = {{Miloš, Marijana}}, title = {{Upravljanje vjernošću korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:1072, author = {{Bačić, Mia}}, title = {{Zeleni marketing kao novi koncept poslovanja}}, } @mastersthesis{unipu:1178, author = {{Valec, Jelena}}, title = {{Implementacija CRM sustava u poduzeću PLIVA}}, } @mastersthesis{unipu:1331, author = {{Počeko Kranjec, Cinzia}}, title = {{Leasing u poduzeću "Castrum Pula 97" d.o.o.}}, } @mastersthesis{unipu:1113, author = {{Simonović, Olga}}, title = {{Predstavljanje i dijeljenje vizualnog sadržaja putem društvene mreže Pinterest}}, } @mastersthesis{unipu:1439, author = {{Iličić, Vanesa}}, title = {{Analiza masovnih medija}}, } @mastersthesis{unipu:1131, author = {{Baf, Valentina}}, title = {{Analiza nastupa tri najveće hrvatske banke na društvenoj mreži facebook}}, } @mastersthesis{unipu:1259, author = {{Benić, Ivana}}, title = {{Osobna prodaja na primjeru osiguravajućeg društva Allianz Zagreb d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1299, author = {{Perković, Anamarija}}, title = {{Strategije uslužnog poduzeća u situacijama nezadovoljstva korisnika usluga}}, } @mastersthesis{unipu:1174, author = {{Sigurnjak, Anamaria}}, title = {{Subkulture i ponašanje u kupovini}}, } @mastersthesis{unipu:1070, author = {{Agičić, Loreana}}, title = {{Upravljanje inovacijama u poduzeću Sigmat}}, } @mastersthesis{unipu:1333, author = {{Sršen, Noa}}, title = {{Usporedba apela u oglašavanju kompanija: "McDonald's" i "Carl's Jr."}}, } @mastersthesis{unipu:1233, author = {{Tomšić, Veronika}}, title = {{Usporedba različitih linija proizvoda poduzeća Milka}}, } @mastersthesis{unipu:1089, author = {{Cvijović, Toni}}, title = {{Utjecaj akcije "Kupujmo Hrvatsko" na potrošače}}, } @mastersthesis{unipu:1056, author = {{Hajdarović, Jasmina}}, title = {{Planirano zastarijevanje proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:918, author = {{Ožeg, Andrea}}, title = {{Odnosi s javnošću u Daruvarskoj pivovari}}, } @phdthesis{unipu:1748, author = {{Čuić Tanković, Ana}}, title = {{KONGRUENCIJA GLAZBE I KORPORATIVNOG IDENTITETA U IZGRADNJI KORPORATIVNOG IMIDŽA POSLOVNIH ORGANIZACIJA}}, } @mastersthesis{unipu:648, author = {{Vukšić, Nikolina}}, title = {{Marketing Ministarstva unutarnjih poslova na primjeru aktivnosti Policijske uprave istarske}}, } @mastersthesis{unipu:650, author = {{Stephen, Maja}}, title = {{Potrošačko ponašanje u turizmu na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:1547, author = {{Dokupil, Ljiljana}}, title = {{Nastup turističke zajednice Istarske županije na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unipu:547, author = {{Gashi, Egzon}}, title = {{Viralni marketing}}, } @mastersthesis{unipu:548, author = {{Sergović, Vanja}}, title = {{Komunikacijski splet u poduzeću "Maistra d.d."}}, } @mastersthesis{unipu:337, author = {{Bičak, Nina}}, title = {{Utjecaj konkurencije na promjenu odnosa prema korisnicima na primjeru Elektroistre Pula}}, } @mastersthesis{unipu:320, author = {{Cvjetković, Sonja}}, title = {{Od ideje do gotovog proizvoda}}, } @mastersthesis{unipu:605, author = {{Obradović, Ivana}}, title = {{Upravljanje proizvodnim asortimanom u poduzeću Kraš d.d.}}, } @mastersthesis{unipu:510, author = {{Veljak, Stefani}}, title = {{Medijska pismenost novinara lokalne televizije Tv Nova}}, } @mastersthesis{unipu:280, author = {{Kalaš, Damir}}, title = {{Analiza pozivnog centra telekomunikacijskog poduzeća T-com}}, } @mastersthesis{unipu:604, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Osobne komunikacije prema korisnicima T-hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:240, author = {{Cestar, Dragana}}, title = {{Osobne komunikacije prema korisnicima T-hrvatskog telekoma}}, } @mastersthesis{unipu:348, author = {{Bedrina, Daniel}}, title = {{Promocija Republike Hrvatske kao europske turističke destinacije kroz elemente e-marketinga}}, } @mastersthesis{unipu:228, author = {{Drandić, Marko}}, title = {{Usporedba oglašavanja telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unipu:171, author = {{Kalčić, Tea}}, title = {{Analiza oglašivačkih poruka poduzeća "T-hrvatski telekom"}}, } @mastersthesis{unipu:176, author = {{Uljanić, Lenka}}, title = {{Povezanost zadovoljstva zaposlenika i upravljanja odnosa s korisnicima}}, } @mastersthesis{unipu:150, author = {{Ruba, Ivana}}, title = {{Marketinške komunikacije neprofitne organizacije}}, } @mastersthesis{unipu:153, author = {{Tončetić, Andrea}}, title = {{Politika cijena u turizmu}}, } @mastersthesis{unipu:123, author = {{Miočević, Sanja}}, title = {{Obilježja i značaj elemenata marketinškog spleta u Istarskom narodnom kazalištu}}, } @mastersthesis{unipu:152, author = {{Ferboković, Andrea}}, title = {{Etika u oglašavanju}}, } @mastersthesis{unipu:101, author = {{Košara, Ana}}, title = {{Etika u osobnoj prodaji}}, } @article{unipu:1412, author = {{Nefat, Ariana and Benazić, Dragan}}, title = {{PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA}}, } @phdthesis{svkri:2744, author = {{Dujmović, Mauro}}, title = {{Mediji i oglašavanje u kontekstu Orwellova romana 1984. i Vrlog novog svijeta Aldousa Huxleyja}}, }