@mastersthesis{fthm:4770, author = {{Guć, Toni}}, title = {{Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z}}, } @mastersthesis{fthm:4653, author = {{Dekanić, Donatela}}, title = {{Mjerenje influencer marketinških kampanja}}, } @mastersthesis{fthm:4539, author = {{Maričević, Tia}}, title = {{Odnosi s javnošću u visokom obrazovanju}}, } @mastersthesis{fthm:4596, author = {{Troskot, Karla}}, title = {{Stavovi kupaca o dijeljenju osobnih podataka u online okruženju}}, } @mastersthesis{fthm:3938, author = {{Petra, Vidaić}}, title = {{Samopromocija i izgradnja osobnog brenda u industriji ljepote}}, } @mastersthesis{fthm:3934, author = {{Ivković, Rebeka}}, title = {{Utjecaj glazbe u restoranima na ponašanje gosta}}, } @mastersthesis{fthm:3609, author = {{Marjanović, Mirna}}, title = {{Uloga poznatih osoba u promidžbenim aktivnostima}}, } @mastersthesis{fthm:4529, author = {{Fućak, Antonia}}, title = {{Stavovi prema preporukama za studentska putovanja}}, } @mastersthesis{fthm:4055, author = {{Alujević, Katarina Jelena}}, title = {{Marketinške aktivnosti poduzetnika u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:4049, author = {{Jelačić, Štefanija}}, title = {{Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu}}, } @mastersthesis{fthm:4038, author = {{Bilušić, Ivana}}, title = {{Uloga glazbe u televizijskom spotu}}, } @mastersthesis{fthm:4054, author = {{Vidović, Tajana}}, title = {{Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z}}, } @mastersthesis{fthm:4039, author = {{Borši, Mia}}, title = {{Utjecaj influencera na percepciju ljepote}}, } @mastersthesis{fthm:4052, author = {{Pribanić, Antonia}}, title = {{Uloga lokalnog stanovništva u ko-kreaciji atraktivnosti destinacije na Instagramu}}, } @article{fthm:2887, author = {{Čuić Tanković, Ana and Bilić, Ivana and Brajković, Iva}}, title = {{Internal Communication and Employee Satisfaction in Hospitality}}, } @phdthesis{unipu:1748, author = {{Čuić Tanković, Ana}}, title = {{KONGRUENCIJA GLAZBE I KORPORATIVNOG IDENTITETA U IZGRADNJI KORPORATIVNOG IMIDŽA POSLOVNIH ORGANIZACIJA}}, }