pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:4770,thesis,"Krizno komuniciranje na društvenim mrežama iz perspektive generacije Z","Guć, Toni",,,,,,,, fthm:4653,thesis,"Mjerenje influencer marketinških kampanja","Dekanić, Donatela",,,,,,,, fthm:4539,thesis,"Odnosi s javnošću u visokom obrazovanju","Maričević, Tia",,,,,,,, fthm:4596,thesis,"Stavovi kupaca o dijeljenju osobnih podataka u online okruženju","Troskot, Karla",,,,,,,, fthm:3938,thesis,"Samopromocija i izgradnja osobnog brenda u industriji ljepote","Petra, Vidaić",,,,,,,, fthm:3934,thesis,"Utjecaj glazbe u restoranima na ponašanje gosta","Ivković, Rebeka",,,,,,,, fthm:3609,thesis,"Uloga poznatih osoba u promidžbenim aktivnostima","Marjanović, Mirna",,,,,,,, fthm:4529,thesis,"Stavovi prema preporukama za studentska putovanja","Fućak, Antonia",,,,,,,, fthm:4055,thesis,"Marketinške aktivnosti poduzetnika u turizmu","Alujević, Katarina Jelena",,,,,,,, fthm:4049,thesis,"Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu","Jelačić, Štefanija",,,,,,,, fthm:4038,thesis,"Uloga glazbe u televizijskom spotu","Bilušić, Ivana",,,,,,,, fthm:4054,thesis,"Utjecaj Instagrama na izbor turističke destinacije kod generacije Z","Vidović, Tajana",,,,,,,, fthm:4039,thesis,"Utjecaj influencera na percepciju ljepote","Borši, Mia",,,,,,,, fthm:4052,thesis,"Uloga lokalnog stanovništva u ko-kreaciji atraktivnosti destinacije na Instagramu","Pribanić, Antonia",,,,,,,, fthm:2887,"journal article","Internal Communication and Employee Satisfaction in Hospitality","Čuić Tanković, Ana; Bilić, Ivana; Brajković, Iva",,,,,,,, unipu:1748,dissertation,"KONGRUENCIJA GLAZBE I KORPORATIVNOG IDENTITETA U IZGRADNJI KORPORATIVNOG IMIDŽA POSLOVNIH ORGANIZACIJA","Čuić Tanković, Ana",,,,,,,,