University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610