undergraduate thesis
Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača

Deković, Josip
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2021 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Please login to the repository to save this object to your list.