undergraduate thesis
Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača

Deković, Josip
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Islandora Bookmark - Please login to use this feature