undergraduate thesis
Influence of communication activities on Customer Behaviour

Josip Deković (2016)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 21 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2019 February 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610

J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610