Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Deković, J. (2016). Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković, Josip. "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković, J. (2016). 'Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
Deković J. Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
J. Deković, "Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610