završni rad
Utjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača

Josip Deković (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovUtjecaj komunikacijskih aktivnosti na ponašanje potrošača
AutorJosip Deković
Voditelj/MentorLenko Uravić (mentor)
Sažetak rada
Ponašanje potrošača u današnjem svijetu element je s kojim se svakodnevo susreću sva poduzeća. Pri svakom novom proizvodu/uslugi, pri svakom izlazu na tržište potrebno je prije toga učiniti kvalitetno istraživanje. Čovjek najveći dio svog vremena provodi u komunikaciji s drugim ljudima. Komunikacija se stvara i razvija od malih nogu a putem nje se prenose misli, osjećaji, želje i drugo. Marketing se mijenja kako se mijenja i tržište što znači da se mijenja i njegov pojam te se počinje javljati i integrirana marketinška komunikacija koja svoju svrhu stvara na unapređenju prodaje, izravnim oblicima komunikacije, odnosima s javnošću, institucijskim oglašavanjem, oglašavanjem s razlogom. Cilj integrirane marketinške komunikacije je stvaranje pozitivnog mišljenja, preferencije te kupovine proizvoda i usluga, a oblici komunikacije kojima se ovo postiže jesu oglašavanje, izravna marketinška komunikacija, unapređenje prodaje, osobna prodaja, odnosi s javnošću, publicitet i vanjsko oglašavanje.Komunikacijske aktivnosti su veoma važne i utječu na ponašanje potrošača.
Ključne riječipotrošač marketing komunikacija integrirana marketinška komunikacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Influence of communication activities on Customer Behaviour
Povjerenstvo za obranuDražen Alerić (predsjednik povjerenstva)
Lenko Uravić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaEkonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivabac.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-09-14
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Consumer behavior in today's world is an element with which all companies' face every day. With each new product / service, at every exit on the market it is necessary to previously do quality research. People most of time spent communicating with other people. Communication creates and develops at an early age and it is transmitted through the thoughts, feelings, desires and more. Marketing is changing how the market is changing. In marketing, so now we meet integrated marketing communication that creates a purpose to improve sales, direct forms of communication, public relations, institutional advertising, advertising for a reason. The goal of integrated marketing communications is to create a positive opinion, preferences and purchasing products and services, and forms of communication with which this is achieved are advertising, direct marketing communications, sales promotion, personal selling, public relations, publicity and external advertising. Communication activities are very important and affect consumer behavior.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)consumer marketing communications integrated marketing communication
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:217610
PohranioTihana Gerić