University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Stojanović, S. (2016). Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović, Samanta. "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović, Samanta. "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović, S. (2016). 'Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 18 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović S. Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2021 January 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
S. Stojanović, "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297