University of Pula Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document
Stojanović, S. (2016). Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL (Undergraduate thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović, Samanta. "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović, Samanta. "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL." Undergraduate thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović, S. (2016). 'Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL', Undergraduate thesis, University of Pula, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
Stojanović S. Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL [Undergraduate thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
S. Stojanović, "Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL", Undergraduate thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297