završni rad
Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL

Samanta Stojanović (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Podaci o radu
NaslovKomunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke RED BULL
AutorSamanta Stojanović
Voditelj/MentorDražen Alerić (mentor)
Sažetak rada
Tema ovog rada je Komunikacijske aktivnosti poduzeća usmjerene na pozicioniranje marke. Kod pozicioniranja marke u današnjem vremenu od velikog su značaja integrirane marketinške komunikacije. Integrirane marketinške komunikacije podrazumijevaju oblik komunikacije u kojoj se kombinacijom više marketinških modela razvija komunikacija s potrošačima i potencijalnim kupcima u određenom vremenu. U ovom radu definirani su pojmovi komunikacije, integrirane marketinške komunikacije, kao i pojam marke te pozicioniranje marke. Nakon što su definirani pojmovi, isti se primjenjuju na primjeru Red Bulla kao marke.
Ključne riječiintegrirana marketinška komunikacija marka pozicioniranje marke Red Bull
Naslov na drugom jeziku (engleski)Company communication activities focused on brand position of RED BULL
Povjerenstvo za obranuLenko Uravić (predsjednik povjerenstva)
Dražen Alerić (član povjerenstva)
Erik Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Jurja Dobrile u Puli
Ustrojstvena jedinica niže razineFakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
MjestoPula
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija; smjerovi: Financije, Računovodstvo i revizija, Marketinško upravljanje, Management i poduzetništvo, Turizam, Poslovna informatika
SmjerMarketinško upravljanje
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv.bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-11-28
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The theme of this paper is Communication activities of the company focused on brand positioning. Nowadays integrated marketing communications represent great importance for the company. Integrated marketing communications means a form of a communication that combines several marketing models to develop communication with costumers and potential costumers at a given time. This paper defines terms of communication, integrated marketing communications, as well as the concepts of the brand and its positioning. After the defined terms, the same are being applied in the case of Red Bull as a brand.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)integrated marketing communication brand brand positioning Red Bull
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:522297
PohranioTihana Gerić