master's thesis
Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing

Cvjetković, Danijela
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Cvjetković, D. (2016). Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, D. (2016). 'Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković D. Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2021 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

D. Cvjetković, "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Please login to the repository to save this object to your list.