master's thesis
The importance and role of social networks in the modern marketing

Danijela Cvjetković (2016)
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"
Cite this document...

Cvjetković, D. (2016). Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković, D. (2016). 'Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing', Master's thesis, University of Pula, accessed 23 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

Cvjetković D. Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2019 February 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943

D. Cvjetković, "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943