Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad
Cvjetković, D. (2016). Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković, Danijela. "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković, D. (2016). 'Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
Cvjetković D. Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943
D. Cvjetković, "Važnost i uloga društvenih mreža za suvremeni marketing", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:807943