master's thesis
Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije

Božac, Sandi
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Božac, S. (2016). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, S. (2016). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac S. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

S. Božac, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Islandora Bookmark - Please login to use this feature