diplomski rad
Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije

Sandi Božac (2016)
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Citirajte ovaj rad...

Božac, S. (2016). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, S. (2016). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 19.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac S. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2016 [pristupljeno 19.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

S. Božac, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515